Thursday, April 30, 2009

sEmOgA BeRjUaNg dI jAlAn yAnG DiReDhA'i!!!!!



buat teman ku Moyara Hudson dan Rafiuddin yang PUAKA dan kaki CINTAN....huahuahuahua...
Moyara Hudson-kalo ambik paper study betul2...jangan ala2 jak...dun repeat the same habit as what u ever did in the previous strives....aku doakan ko dpt buat..jangan propa k...cekalkan semangat...kalo teringat pada yang ADOOOO,cuba alihkan dan fokus pada nawaitu nak lulus semerlang mAmI.....GUD LUCK KA DONNNNN!!!!

Rafiuddin-waHHHH!!!klazz ko mak ayam...dapat juga ko kerja kan...boleh lah mencari mel2 yang datung era!!!!hehehehehe...apapun mak ayam dcne mendoakan kejayaan yang bonga buat mak ayam disana...jangan jadikan kerja kali ini mangsha untuk menebus kegagalan berjuang pada kerja yang pertama...sesungguhnya dirimu PIYOOOOOOOOOOLLLLLLL!!!!!!!!

2 comments:

  1. fie thnk k..... huhu terharu ku bca ne... cewah... neway aku doakan ko bejaya gakkk. ndak ku lupa sama ko n c moi....

    ReplyDelete
  2. hahahaah....ecing...minsan, namun nda juga ku lupa dri bigak, ada sesetengah bantout bgitu, aku wes....ada story bigak, namun ko ala2 busy ja, aku on ym, nda pla ko on9...minsan,, exam ku juga, busy...nt la aku cerita...jakit ati seli....

    ReplyDelete